Wednesday, July 20, 2011

Jom date.!

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!


*tiadamotif*



suka gila doe.!  malam nie aku ade date. korang nak hikut tak.?? huahahahahaa....


Aku ade date dengan warden la der. bukan aku je. semua student fomfuan sekali. theee, tamak kan warden ktorang kan.?? nak date tu, sorang je cukup larhh. kan kan...

Okey. dah. sebenarnya malam nie student siswi ada perjumpaan dengan ketua warden. haiiyoohh. kena mendaki  batu caves untuk ke DHM pukul 9.30. gggrrrrr~~ dan esok kelas pukul 8.00 pagi. 

LIKE banyak banyak !!!
haddooyyaii. perjumpaan warden start pukul 9.30, sahsah laa sampai pukul 12.00. halamakk aii... malehh sesangat nieyhh...

tapetape.. demi warden terchenta, ku gagahi jugak la mendaki sampai ke DHM tu. thee.. 

warden, kalau sem depan saya tak dapat kamsis, saya bom setiap blok kamsis. okey x.?? hehee.

bye peeps.!


nota kaki:: nak pakai baju kurung ke, pakai t-shirt dengan seluar.???


ASSALAMUALAIKUM.
spread love .! 
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):