Sunday, July 3, 2011

maaalas plus Blur.

Photobucket


Hye peeps.!




tengah blurr nie... tataw nak buad apa. weekend nie nak balek Poly dah, barang satu ape tak packing lagi. tadi baru buad list. haishhh... assignment. jangan tanya la weyy, tak siap punn lagi mind-map nye. Esok, nak kena call PTSS pulakkk. sebab nak login untuk print result, tak boleh. so nak kena tny diorang alternatif laen nak print out result. ingatkan diorang tamaw tengok salinan nye. aku pun tade larh print punn. haiilaaa, jadi keje pulakk dah. card Bank Islam aku punn satu hal. takut xboleh pakai. sebab dah lama xcucuk duet. hahaaa. aku takut chip dia rosak je. menangis tak berlagu la aku kalau card problem. nak cash out duet guna apa, card matrix.  alamatnya, sampai kucing boleh bercakap pun tak bolehh. hurmm... 

esok nak kena start packing sikit-sikit. kang kelam kabut, ade la yang ter miss nanti. ok.fine. aku ngaku, aku nie jenis careless sikit. theee. Huduh punya perangai. hampehh betul. 

wahai mood nak study, datang la kepada teman nie haaa... wahai mood bercuti, sila lah pergi jauh-jauhhh.. sshuuhh... shhuuuusshh ... lalalalalalala ~~



nota kaki:: ayat aku malam nie macam hayam. tunggang terbalek.. haihh...XOXO ....



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):