Saturday, July 30, 2011

Ramadhan datang lagi.

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!





rasa cepat ja masa berlalu. dah nak start puasa dah.


Pertama kali sepanjang lapanbelastahun aku hidup, nie larh buad pertama kali dalam hidup aku akan berpuasa tanpa keluarga di sisi. woaahhh.! apesal skema benoo aku punya ayat.? lantak pii. tapi memang first time neyh. before nie mana pernah jauh dari family lagii. pertama kali nie. wahhh.! sila claps your hand nowww.! ok. dah.!


Rasa lain ja. macam besa la, since start sem 2 nie, mana pernah balek rumah lagi. so, ingat time bulan pose nie nak balek rumah laa. tak kira, nak balekk jugakk. wahahaa. yang best nya, member aku ada pelawa aku ikut dia balek rumah dia first week of fasting nanti. kome tahu aku jawab hape.??

" rumah aku punn aku tak jejak lagi sem nie, nie kan pulak rumah ko. theee.."

member aku hanya mampu tersenyumlebarlebar. wahahaha. lawak betui le. banyak yang laen nye puasa kali nie.

- first, of course la puasa tanpa family. wuaaaaaa.!! sangat sad okey.!

-kedua, puasa kali nie, juadah berbuka dengan sahur, semua kena beli sendiri, sahur kena buat sendiri. huhhuhh.

-ketiga, 1st day puasa nanti, berbuka dengan member ja. haduuii.


dahhh. cukup leetuww. yang laen laen, lain kali la aku list kan. list tiga mende lah nie punnn dah sebak dahh. huhuhhhhh. sangat letihh okey.! tadi keluar pergi Arau. cari stock untuk sahur. wahaha. berkobar-kobar den nie haaa. theee. nak tidooo. 


okbai peeps.!


nota kaki:: harinie menumpang bilik member. atas kayangan woiii. wahaha.. best wooo.!!


ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):