Monday, August 1, 2011

1st day of ramadhan.

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!




first day of ramadhan. yeahhh. amat memenatkan okeyh. dekat Perlis agak HOWTT cuaca sekarang. sangat sangat menguji keimanan. wahahahhaa. hari nie, first time bangun sahur sendiri. kalau tak, selalunya ibu la yang gerak. sekarang dah duduk dekat poly, semua kena buad sendiri la yunkk oiiii !! so sedihh. :(


aku kunci jam pukul empattigapuluh pagi. hohoho. semangat gilo den nie haaa. nak bangun sahur, last last, pukul limapagi baru aku terjaga. then, terus basuh muka. sunyi gila doe dekat luar bilik. semua pakat tak bangun sahur kott. erkk. okey. lepas tu, aku usha keliling, ape la aku nak melantak untuk sahur nie.? urmm, tak lain dan tak bukan, MAGGI la jawab nya. aku bantai maggi Sedaap sebungkus. thee. cukup leeetuuuww. sahur mana boleh makan banyak banyak. 



before makan tuh, aku gerak dulu roommates aku lagi dua orang tuh, iera dengan nad. tapi taw taw jela, liat kemain deme nak bangun punn. last last phone pakat bunyi, mak diorang kejut bangun sahur. theee. ibu aku takk call pun. sebab ibu aku taw anak dia senang bangun. wehehehhehee. perasan sebentar. L0L.



Then, lepas makan, online FB kejap. tuptup. tertidur. heheeee. bangun pukul tujuh. mandi, sembahyang semua. lepas tu macam besa la, siap siap untuk ke kelass. sumpahhh menguji keimanan betul. tangga satu hal. lagi satu hal, dengan baju yang teramat HOWWT .! gggrrrr. baju korporat kami tu la. ggggggggggrrrrrrrr .! sabar jela. so, first day puasa dekat poly adalah sangat memenatkan okey. ulang suara, sangat memenatkan. tapi takpe la, dugaan la katakan. kan kan.. :)  cuba untuk senyum selalu dalam bulan puasa nie. hehehe.



bye peeps.!



nota kaki:: nak pegy bazaar dekat jalan nak ke jabatan. jomm.!! sah sah rambang mata. 0.o



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):