Sunday, July 10, 2011

penad.. penad ...

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!




hye korang .! phufffhhh.... penad gila kot harinie. baru lepas kemas bag. wahaaaa...kembali ke Poly.! 


Tadi keluar rumah pukul 6.45 cenggitu larh. sebab nak cepat.hahaa. almaklum larh..teman baru first time nak daftar masuk poly balek. kecuakkan agak tinggi larh. yelahh, buadnya semua dah daftar. karang tinggal aku sensorang. mammpuss guee.!! hahaa.. indon sesat pulakk dekat sini. yang tak tahan.. ayah aku speed gilagila kot..heee.. aku punn kecut perutlimpahati duduk kt belakang. hadoyyaii. aku yang nak cepat sampai sangat kann... haaa, hamek ko.! skali ayah aku speed daaa !! hehe. sorry ayahh. :)


Then, sampai poly tepat tepat pukul 8 pagi. hehe. hebat tak ayah aku. warhh..! lepas tu tunggu si Faizah. sebab tade member nak pegy daftar kamsis. ktorang pegy usha nama dekat notice board dekat cafe. woaaahhh.. dah diupgrade larh bilik kami.. ce teka dapat tingkat berapa.?????


blok B4 3.19 . tingkat 3 bhaiiii !!


fuhhhhhhh...sangat menguji kesabaran diri. haduiiii... dah la nak kena hadap tangga 'batu caves' tetiap hari, haa, nie tambah lagi tangga kamsis. memang TERBAEKK larhhh.! kalau tak turun berat, tataw larh. heee. dapat wing B pulak tu. nunnn jauh tercampak dekat bahagian belakang. sobsobsob. sabooo jelaa. 


roommates pulak still dengan NANA n IERA, cuma tambah sorang lagi roommate baru, nama dia FARAH. ehh, lupa, ada akak senior sorang tumpang bilik ktorang. nama akak tuu, sorry, tak sempat nak tny lagi larh. yang aku taw. akak tu orang nogori. Negeri Sembilan. akak tu cakap dia baru habes LI, course Programming. dia tumpang bilik kami sebab bilik kamsis yang laen dah penuh. so, kena la menumpang. tapi, aku dengan roommate laen xkesah pun. tengok akak tu pun okey ja. :)


so, esok, bermula larh semester kedua den. harap sem nie boleh buad lagiiiii baek dari yang lepas. semoga apa yang diajar cepat masuk dalam kepala otak, dan harap tak keluar larh segala ilmu tu sampai final exam. AMINNNN..... hehehe.

harapan je tak cukup kan. usaha kena ada jugak. erkk, hihihi


so, nie je kot untuk harinie. kejap lagi nak ke Koop pulak. beli barang dapur..ececehhh.. thee..;

bye peeps.!


nota kaki:: musykil dengan barang-barang sem lepas yang ktorang tinggal dkt poly. penyapu punn nak rembat ke.????? musykil.....


ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):