Saturday, July 9, 2011

bye Kedah ... hello Perlis ...

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!





warghhh.. esok beta dah nak berangkat ke istana tahanan di Perlis. wahahaaa... ayat tak boleh blahh. esok kena gerak awal. insyaAllah dalam 6.30 tu dah gerak dari rumah. ingat Perlis tu dekat macam SP ke. maw dekat duajam beta betapa dalam kete. ekekekee.. InsyaAllah, harap sampai dengan selamat di poly, dan semua berjalan lancar. hoiiii, sangat malass yaw.! heheee  :)  


esok my ibuayah je yang hantar den balek poly. adek aku dua orang tu kena pergi skolah. wahahaaa. diorang nak ikot, ayah aku tak bagi. study comes first.  esok tengok la budak class yang daftar awal, nak tny diorang, result exam guna ke tidak. kalau guna, kena bertandang jugak la ke bangunan HEP poly. kalau PA ktorang mood baek, tak tgk result, alhamdulillah, tak payah rushing nak kena pegi HEP bagai. hehe. ye, sayamemangpemalas. so what.?? Okey. dah. kang melalut lebih pulakk aku.theee.


Lepas nie jarang la boleh online dekat rumah. ayah sekarang nie susah sikit nak dapat cuti. so my ibu cakap, kalau nak balek, kalau boleh naek bas ke, train ke. naek la public transport tuh. huhuhh. insyaAllah. akan dipertimbangkan. bukan tamaw naek sebab memilih ke hape ke. tp sebab tade kawan. of course la takutt derr. hehee. lepas nie jarang dapat makan lauk ibu masak, warghh.!! kena la hadap makanan cafe duapuluhempatjam. hurm. lepas nie byebye streamyx. dekat sana line slow macam siput larhh. dekat rumah line laju macam ributt.!! haa, ade beza kann.kann. thee. tapi, tape lah.. pegy sana punn nak belajar kan.  :)

Bye korang.!! insyaAllah, kat poly, kalau ada masa. aku update la erkk. tolong jaga blog aku nie ye. tolong buang sawang kalau ade. bhahahaa. Okey.just kidding. 

buad ayat kencang macam nak study obersi. erkk.hihi..


bye peeps.!



nota kaki:: asal aku rasa bag sikit, tapi semua BERAT dan BESAR. erkkk.???



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!

Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):