Friday, July 8, 2011

Bad news di pagi hari.

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!





Morning.! dah breakfast. motifhapeaktanyacengginintah. matahari nak terpacak atas kepala dah punn. hahaa. pagi nie online FB lewat sikit. dah login semua. tuptup.. nmpk la status member poly aku. die cakap

" kompem dah bilik tetap nama ....."

jyeahhh.. tersangat la SUKA bila baca statement tuhh. wuarrgghhhhh. tamao tukar roommates.!! benci arr. patut ke diorang buad macam tu. hape MOTIF diorang ntah buad rule macam tuh. takkan la sampai roommates pun diorang yang nak tetapkan. bagi la space dekat student sikit nk stay dengan sape dkt kamsis. aku tak kesah kalau nak stay dekat kamsis, ktorang kena join semua events yang poly buad, tp bab-bab roommates nie, bg la kebebasan sikit dekat student. haiillaaa.. lepas satu..satu.


Aku tataw aku stay dengan sapa pulak sem nie. Hope diorang tetapkan ikut nama roommates sem lepas. yelaa, kita dah boleh ngam dah dengan roommates sem lepas, tuptup, sem nie stay dengan orang baru lagi. oh my ohh my .!! gerun pulakk bila pikir. kita tataw roommates baru nie macam mana orang nya kan. susah la mcm nie. haishhh. memang kami as a student kena ikut rules. tp jangan la sampai mengongkong semua hal student. warggghhh. sumpahhh tak boleh blahh. 


nota kaki:: jangan pikir laen ye adek adek kakak kakak. ini cuma pendapat dari aku. Okey.!



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!




Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

C i k P i p i T e m b a m said...

okay ler tu . yg pnting stdy . huhu

Nur Adilla said...

cikPipiTembam- hehe.. betul3 :)