Friday, July 8, 2011

Yeahhh.. settle sudahh assignment cacing kerawit. !

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!




jyeahhh.!!

dah settle assignment Shorthand aku.! yemme.!! done with 16 units in 3 days. bhahahaa.. woahh. aku xcaye doe. tapi sumpahh aku cakap, aku tataw ape yang aku merapu masa buad mind-map yang tak berapa nampak mcm mind-map tuhh. aku rasa banyak yang aku buad pointpoint ja. arhhh.! gasak la kaw. janji aku siap. 


wahahaaa.! satu beban dah settle. tinggal nak print result masa sampai poly nanti. n hopefully sangat boleh bertolak awal dari rumah. AMIN. so tadelah terkejar-kejar sangat. nak daftar kamsis lagii. haiilaa. esok nak keluar dengan cousin, nak usha tudung.theee......



haaa, alang alang tuh, meh nak story sikit. tadi aku keluar pegy pekan kejap. nak ambik majalah sekolah dekat member. okey tapelah. then, before sampai pekan, aku singgah la Public bank. ingat nak cash out sikit. sebab esok nak beli barang. sisasisa duet pt sem lepass. bhahaha. Okey. punya exited. aku ingat nak cash out limapuluhringgit je. hehe..jimat.
 *jimat le kunun-kununnyee punnn..*
aku pun tekan la jumlah dekat situ limakosongkosongkosong ..ea,betul kan. lepas tu die tulis kat situ, URUSNIAGA ANDA DIBATALKAN. ggggrrrrr, gua panass je derr. gilo betul larh mesin atm dekat pekan nie. then, aku try cucuk dekat BSN pulak. punn  tak boleh. perghhh, dalam hati memang dah sumpah seranah dah punn.



last-last aku pun pegy la tunggu member dekat depan pharmacy. lepak kejap. nyembang kejap pasal member-meber skola. pastu aku pun berangkat pulang. tak puas hati punya pasal, aku pun singgah la Public bank lg sekali. nak try cash out, boleh ke tidak. aku dok perasan, kakak depan aku pun tak boleh nak cash out. mesin tu memang problem kot. tapelah try jela. tak rugi pape punn yangg oii.. hahaa. aku pun try. tp jumlah besar sikit dari tadi. aku try cash out seratusringgit. try try, tengok-tengok, elok je duet tu keluar. watdefishh..??? aku nak cash out limapuluh tadi, tak boleh, cash out seratus boleh pulakk. hampehh bin sengall betul larh mesin tuhh. macam menggalakkan aku bazir duit je. theeee...; aku punya la nak berjimat.. erkk. ok itu tipu. :)  tapi aku try jugak terapkan amalan berjimat dlm diri. korang hado.?? hahahaa...; Okey. dah start merapu. 


bye peeps.!


nota kaki:: lagi 2 hari. demm :(



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):