Sunday, August 21, 2011

seminggu je lagi. :)

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!



sorry my dear blog, lama gilaaaaaa tak hupdate anda. wehehehe.  macam biasa, moh kita buang dulu sawang sawang yang sudah membiak aktif yaaa di blog !  plinkk !!~~


okey ! settle sudahh ! hurm, cantek dahh, cantek dahh. hihihi. Okey. korang tahu tak apa aku rasa.?

aku rasa puasa kali nie sekejapp ja. pejam celik, pejam celik, lagi seminggu je kita puasa. lepas tuu, dah RAYA ! pomm ! pomm ! pommmm !  heee, bunyi mercun bola. sritttt ! bunga api punn ada. :)


first time sebenarnya aku puasa jauh dari family. baru rasa macam mana orang yang duduk jauh dari keluarga berpuasa. hehee. tape lahh. new experience fer me. haaa, sembang pasal nak raya nie. start dari minggu lepas aku memang dah dengar dekat bazaar ramadhan dah berkumandang lagu raya dahh. aisshh, kemain kateko. turun turun bazaar, terus dengar macam macam lagu. hahahaa. boleh kata semua gerai pasang lagu ghaye. aishh, lagii la teman exited nak ghaye ! 


tup tup, dapat pulak best news. dengar cite raya tahun nie, aku dengan family raya dekat Ipoh tanah tumpah darah ku. walllahhh ! sumpahh nak lompat sampai pecah atap. bhahahaha. sumpahh best giler kot. dah lama tak raya dekat Ipoh. yemmehh !  tapi dengar dengar, raya ke-3 dah balek kedah balekk. :( hurhhh. tape lah, janji dapat balek jugakk.  yang sangat sangat best, ibu aku tak cite hape hape pun dekat akuu.!  bro aku pun tak tahu kot. ahahaha. ibu aku nie nak buad surprise nie kt anak anak beliau. heee. suka suka !


tapi, before gua pulang ke tanah air terchenta gua, gua kena hadap segala assignment,quiz, dan test yang sudah menanti kami. wahhhh ! sumpahhh tension gila. tambah pulak, sem 2 nie banyak sangat problem. :(  harap dapat buad yang terbahek la sem 2 nie. 

wahai assignment,test dan quiz, jangan nak ghenyeh lebar lebar sangat larhhhhh !  hurhh.

so, doakan aku dapat buad test dan segala quiz before  cuti mid-sem nie yaaa buddies ! tqsm  :)

bye peeps.!



nota kaki:: assignment tak siap lagi. 



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):