Monday, August 29, 2011

Al-fatihah. semoga aman disana.

.Assalamualaikum.


 okey, aku straight to the point je ye. 

Semalam, dalam perjalanan nak balek Ipoh, roommate aku, Nana, call aku. dia tanya aku dekat mana ape semua, then dia tanya aku,  "betul ke kak Shima dah tade? ". aku PUN macam blank kejap, aku tanya, kak Shima mana, dia kata kak Shima yang JRV tu. sumpahh masa tu aku rasa macam percaya tak percaya je.

Then, Nana cakap Dilo yang cakap dekat dia. Dilo nie member rapat kami jugak. dia rapat dengan geng-geng kak Shima tu. kak Shima accident dekat Ipoh kalau tak silap. arwah dengan kakak ipar dia meninggal dekat tempat kejadian. sumpahh sedihh sangat sangat. sem nie tak sempat lagi jumpa, bergurau dengan arwah lagi. arwah kak Shima memang peramah gilaa laa. tak sombong pun dengan junior junior dia. tambah sedih pulak, benda nie jadi berapa hari je lagi nak raya. kesian dekat family dia. semoga tabah menghadapi dugaan ini.

" Ya Allah, dengan keberkatan ramadhan ini, semoga arwah ditempatkan di tempat orang orang yang beriman." AMIN.



ihsan dari facebook arwah.
RENDU.  :(




AL-FATIHAH.



nota kaki:: kak Shima, dilla renduu kak Shima. Rasa macam kak Shima ade lagi. tak dapat nak jumpa dekat poly dah.  :(



ASSALAMUALAIKUM.



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):