Saturday, November 19, 2011

hye people .!

.Assalamualaikum.
hye peeps !


wahhhhh ! woaahhhh !
err ==' ok.dah.


halahalahalaaaa ... lama GILA tak blogging . sumpahh lama . kan. 

sooo sorry my dear followers . asyik asyik baca entry yang sama . #ok.bajet hott . huehuehueee.

nak cerita apa nie ? banyak sangat sampai aku tataw nak cite yang mana dulu . hahaha . salah satu perangai blogger bila dah lama tak update blog . konpius . 


okey . baru saja melepasi FINAL EXAM untuk semester ke 2 pada 14 , 15 , dan 16hb NOVEMBER 2011 . . sem 2 nie cuma ada 3 PAPER . hahaahaa . gelak setan yee kaw . memang la 3 paper je . tapi subject diaaaaa , nauzubillah ! #pfuhhh . quite tough jugak laa . lagi lagi bila aku terbawak bawak perangai sem 1 dulu . last minute study . # okey. boo sama diaaa . :/


dannnn , agak kejam bila dorang buad jadual EXAM straight 3HARI without any gaps . mana nak ada gap nya . bangun pagi 14hb tu , pukul 8.30 pagi dah start paper Shorthand 1 , bangun pagi 15hb , pukul 8.30 pagi start pulak paper Trengkas 1 , haaaa, bangun pagi 16hb tu err , boley la nk bernafas sikit . sebab paper Personality Development start pukul 2.30 petang . sangat penadd .


Cakap pasal tarikh exam , fyi , tarikh first day aku exam tu laaa tarikh paling penting dalam hidup aku . sebab apa ?? sebabbb , 14hb November tu , birhtday aku laaa nyahh . haduuii . pagi pagi sampai depan bilik nak jawab exam , dalam tengah dok usha usha nota for the last time #err , ayat kasi up sikit . ada la member member kelas yang wish me Happy birthday . wuarghhhhh . rasa nak nanges , jerit , cuak tade arah . semua adaa . tp Alhamdulillah , boley jawab  dgn agak baik . :-)  rasa berbaloi jugak aku stayed up duatiga hari untuk study . bole la jugak tebus rasa menyesal sebab study last last minute .
#adekadek , jangan tiru perangai nie ehh . harap maklum . hohohoo .


And now , aku dah start cuti ! yemmehh ! err , tapi tataw nak buad apa cuticuti nie . harinie pulak aku pegy teman ibu buad theraphy . aku pon joinn la bhaii . best jugakk . relax je . huehuehuee .


dah dah la tu . esok lusa aku update lain okey . hampa sumpah boley muntah hijaubirukuningmerah punya lahh . hahaha . bye beauty people !





okey . nie Subject Shorthand . next sem kami dating lagi dengan subject nie .
#pfuhhh . penadd kuasaDUA .



nota kaki:: sape gila drama korea kt sini . share la pape drama yang best dekat sini .  :-)

.Assalamualaikum.

much love , Adilla .

Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):