Tuesday, December 6, 2011

#Iimisschu my buddies !

.Assalamualaikum.
Hye people !





malam nie , err , i mean , tengah malam nie aku nak buad entry touching sikit bolee tak ??
huhuu , so for those yang agak agak rasa aku annoying malam nie , tak payah baca ! hehe , nak bacaa pun takpe . 


Actually tetiba je malam nie aku jadi emo sikit doe . okeyfinee . banyak dari biasa la kot . aku pun tataw kenapa tetiba je rasa touching laen macam . nak kata pembawaan budak , uishhh , nonsense kuasaDUA . gilaaa habaq hang . i'm still anak dara okeyy . hahaha . okeydahhh . so , bila dah okey sikit kepalaotak niee , baru berpikir , berpikir , dan berpikir , punca yang buad aku touching tetiba nie .


Yeahhh ! dapat dahh . nak tahu ?? okey okey . aku admit dengan muka taktahumalu nya , bahawasanya ,
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

aku RENDU GILA GILA punya GILAAA doe dekat BUDDIES aku dekat TAPAH !

sobsobsobsobs .....
rendu korang larh weyhh .!

#korang rendu aku tak ? err ==' hehee .

#rendu nak lepaklepak dengan dorang .
#rendu nak gelak ketawa macam setan dengan dorang . huhu . just kidd .
#rendu nak makan laksa Cik T dengan dorang . nyummies !
#rendu nak bertepuktampar dengan dorang .
#rendu nak gossipgossip dengan dorang .
#rendu nak keluar lepakjenjalan dekat pekan TAPAH dengan dorang .
#rendu dengan dorang punya concerns .
#rendu dengan cara dorang back up kawan dorang kalau ade masalah . hehee .
#rendu nak berkepit dengan dorang .
***and the most important things***
#rendu dengan korang yang DULU . :')


Maybe ini cuma perasaan aku je kott . tapi , lately nie , aku macam baru perasan yang kawankawan aku yang dulu macam dah laen . aku pun tak tahu whether korang yang dah laen or aku yang dah laen . yaaa , a little bit confused . aku mengaku , sometimes aku macam terasa hati jugak . hahaha . ayat takboleh blah kan . nope , but this is not #ayat mintak simpati ehsan bagaii okey . aku admit doe , aku rasa macam masing -masing dah laen macam je . kadang kadang i felt like ' asal aku macam syiok sendiri ehh ? aku concern about my buddies but they looks like didn't care 'bout me . ' but , yaa , masing masing ada kelemahan . aku pun ada kelemahan aku sendiri . mungkin kelemahan tu aku tak nampak . if ada , mintak tegur la apa yang pa

Yaaa , kadang kadang itulah yang aku fikir . and automatically rasa macam nak nanges pun ade . aku taw , after pindah masa form3 , semua dah tak macam dulu . #btw , aku tadelah sampai mintak korang belai , non-stop calling/ texting me and pretend like you care 'bout me . takk . aku xpernah mintak . okeyy . just be yourself peeps .  :-)

But , at least , if korang tukar number or ape ape ke , just give me a call or texting maybe ? tapi tak paksa . aku cuma tak nak lost contact dengan korang . so sorry if korang rasa that i was like err , ' minah nie ANNOYING gila . bende kecik macam tu pun nak texting dia bagaii ke ?? ' i don't mind larhh . hahaha . aku pun rasa macam annoying kan perangai macam tu . yep . sangat faham . :)


If korang nak tahu , dalam ramairamai member aku , KORANG  lahh yang aku rasa sahabat aku dunia akhirat . dekat BA la aku rasa aku kenal kawankawan yang faham aku , yang always by my side when i need someone . yang gilagila , hahah . semuaa larh . 


Tapi , aku faham doe . aku faham , sekarang masing masing of course la fikirkan tentang kepentingan diri masing masing kan . yaa , i admit it dude . pernah ber'TweetTweet dengan ecah dekat Twitter haritu . yup , sembangsembang kejap dengan dia . then terluah la sikit , sikit ja , pasal benda nie , and dia pun ade cakap , 'Biasalah , masing masing dah besar , dah fikir kepentingan diri . '. hurmm , yaa , maybe apa yang Ecah cakap tu betul . takpelah , aku tak kesah . asal korang bahagia , aku pun senang hati . 
#i'll proudly smile when all people that i love found their happiness .# 
 INSYAALLAH . satu aku mintak , Alway remember our Friendships guys . #korang sentiasa dalam doa aku . :-)





nota kaki:: this entry especially buad semua kawankawan aku ex-SMKBA . class 1U , 2005 . hopefully korang baca entry nie . okey . if ada yg terasa hatilimpajantung dgn entry aku nie , teurss bagitaw aku taw . jangan pendampendam . i'm open with it  peeps !but , yaa , masing masing ada kelemahan . aku pun ada kelemahan aku sendiri . mungkin kelemahan tu aku tak nampak . if ada , mintak tegur la apa yang patut . again , i'm open okey . hehee . #aku rasa aku annoying gilaa malam nie . arghh , who cares , rite ?? ILY , IMY , xoxo , Adie @adilla .  ;) #i'm created this post accompanied by my tears . do you believe ? 


bye people !
01 : 40 am

.ASSALAMUALAIKUM.

much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):