Tuesday, December 13, 2011

#pengajaran buat diri .

.Assalamualaikum.
Hye people !





salah aku . aku careless . peluang ada depan mata tak tahu nak grab . nak menyesal dah tak guna . 
banyak main . tapi sumpahh aku menyesal gilagila . sangat sangat menyesal . mungkin *perkara* tu nak sedarkan aku dari MIMPI aku . mimpi yang buat aku jadi lalai . careless towards everything . i'm sooo freaky damn regrets ! sangat weyhh .

betul orang cakap .....


#Kadang kala , tak semua yang kita hajati akan tercapai .#

..........

#Tapi , jangan pernah berhenti mengharap . Jangan pernah putus berdoa .#


Ya , InsyaALLAH , aku tak pernah putus putus berdoa . mungkin nie satu pengajaran buat aku . 

"Ya Allah , Kau sedarkanlah aku dari kelalaian yang aku cipta sendiri "

AMIN . YA RABBAL A'LAMIN .


nota kaki:: million of thanks for my buddies . korang sahabat aku . korang ada bila aku susah . takkan lupa jasa baik korang . #menangis lagiiii .  :'(


.ASSALAMUALAIKUM.

much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):