Thursday, January 5, 2012

2012. hopefully everything gonna be fine :)

.Assalamualaikum. 
Hye people !




So , i think it's not too late for me to wish Happy new year or in other word , Selamat Tahun Baruuuu !!! pechiupechiuupechiuuu #err , ala ala bunga api laaa . hahaha . even harinie dah 5th January 2012 rite . so azam korang tahun nie apa dia ?? azam aku , tahun nie , tak maw pasang banyak banyak . sebab aku taw , takkan tercapai nya lahh semua azam aku tu , so , cukuplah sekadar mengharapkan yang terbaik dalam semua perkara dari sebelum nie . itu sudah mencukupi . AMINN . :)


New year haritu , aku keluar dengan member member aku . one of my buddy dekat poly , Ryb ,sorang junior , Mick , and another two buddies , dorang student poly jugak , tapi tengah practical , tapi sanggup turun dari Ipoh sorang , Ejad , dari KL sorang , Dee . wahhh , best best . :) it's was quite awesome . even sometimes masing masing agak tension untuk decide mana nak pergi . hohohooo , bila ingat ingat balek . it's so funny . heuheuheuuu :P


Sampai sana , terus lepak Queensbay , makan makan , teman 'kanak-kanak ribena' main segala macam game dekat dalam Queensbay tuu , then , malam pulak , cadang nya nak lepak dekat Gurney , sampai ja sana , okeyy , parking FULL , even dekat tepi tepi jalan punn . yelaa , kebetulan ada konsert sambutan tahun baru kott dekat sana , so jadi DOUBLE sesak okeyy . keadaan agak tegang jugak , sebab semua pakat tak larat , so isu 'nak lepak mana' menjadi panas sebentar , sampai masing masing tension . lagi lagi si driver . err . hehee  #sorry Dee , sian kau , penadd . :|  at last , ada jugak duatiga suara yang decide 'jom pegy pesta' . #aku diam ja , tak berani kott . ketaqq . hehee .


Sanpai dekat Sg. Nibong , nauzubillah , kereta dekat situ sangat sangat sangattttt  crowded . dah la umat manusia pun ramai , memang pening lah kann . aku pulak , elok elok sampai Penang , dan dan la pening macam hape je . so , dah dapat parking , ktorang pun jalan la menuju ke tapak pesta . #rasa macam nak terkeluar urat lutut kau tahuuuuu . dah sampai dalam pesta , lagiiiii double triple aku pening . sebab terlampau ramai orang . lagi lagi bahagian kain kain . yelaaa , last day , memborong sakan la dorang . sampai kan aku dengan Mick terpisah kejap dengan Ryb , Ejad , Dee . aku dah cuak dahh tak nampak muka Ryb . aiyooo . last last jumpa dekat rumaa hantu . haihh .


Then , teman kan la 'kanak kanak ribena' pgy maen segala macam game yang ada dalam pesta tu , yelaa , dorang dah tension kan , so bagi dorang release tension sikit . thee :D . and ktorang keluar dari tapak pesta direct terusssssss cari toilet . heeee . masing masing dah tak tahan . tapi asal singgah petrol pam je , tak jadi nak masuk toilet , rosak laa , tambah pulak mat mat motor bolee duduk melepak depan toilet . ape kejadahnya pun aku tak tahu .aiyakk . then , dah selesai lepas hajat semua , terus gerak pgy Butterworth kot , lepak tepi pantai sat . driver dah tukar masa tu , Mick yang drive , sebab Dee dah pening pening lalat penangan buaian apa entah yang dia pgy bantai naek dekat pesta tu . hahaa . so , lepak kejap , si driver pun tidur kejap . then , ktorang lepak McD dalam pukul 5 . breakfast aku yang paling awal . pukul 5 . rasa macam tengah bersahur . muehehehehe .


And pagi tu terus gerak balek perlis , hantar Ejad dengan Dee dekat rumaa member dorang , sebab dorang dah nak balek tempat masing masing dah . sorang KL sorang Ipoh . and kereta pulak nak kena hantar pukul 10 . #haaaahhh , penadd akuu . heee :)


have a good weekend with them actually . ada dorang baru lah rasa happening . bila dah balek poly , rasa macam tak puas . yelaa , lepak satu hari je dengan dorang . pape pun , it was an awesome time babe ! huhuuu :) nak lepak lepak lagi macam harituuuuuu !  :(


till then ! 
bye people !


.ASSALAMUALAIKUM.

much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):