Friday, March 2, 2012

#minggu yang sadis .

.Assalamualaikum.
Hye people !


ouhhh , minggu yang sadis . sadis sebab ape ???? 

telinga buad hal balek . mula saket . kepala pening . so , harinie aku pegy blind date dekatttttt ......

Klinik Kesihatan Arau :(

perhh , sedih gilaa tempat date aku . hahahaha . tapi , best . sebab MA yang check aku tu handsome . huhuhuuu . puuuuutihhh . melepakkk . hehee . MA yang check aku , sebab doctor takde kott . tapi kan MA tu jenis yang tak suka buad eye contact dengan orang kott . haha . sebab bila dia cakap , dia tak pandang mata aku punn . haha . ade ke pegy tengok aku pin kan tudung . haihh . peliks tahuu . hahahahaaaa .

then , dah check semua , dia cakap dia bagi ubat tahan sakit dengan ubat titis .

 the super awesome "CANDY" 
:|



#heheehhh , cekelat kami warne putih biru . jom kongsi sesame . heuheuheuuu :P




 #okeyyy . tak suka OBATT !! tu lahh part yang paling aku TAK SUKAAAAA ! kenapa bila saket , kena makan ubat . :'( aku dah la tak suka pegy clinic , lepas tu mula la jadi minah jakun kejap . macam orang ape je . bolee pulak , lepas MA tu dah bagi resit ubat , aku pegy lepak dekat kerusi dengan selamba dengan ryb . tetiba aku tengok akak yang masuk bilik doctor tadi terus pegy kaunter ubat . haaahh . pulakk . rupe rupe nye memang kena pegy bagi resit dekat kaunter tu . alahaiiii . ape ke bebal ntah aku nie . tu yang kelam kabut kejap tu . dalam clinic tu dengar suara aku dengan ryb ja . gilaa gilaaaa . hahhaha . 

dah pegy bagi resit tu , time nak ambek ubat pulakk , aku tatahuu pulakk tak payah bayar untuk ubat tuuuu . aku pun tanya laa , kena caj berapa , yang miss dekat kaunter tu asyik dok explain pasal ubat titis tuu . hadoiii , last last ade nurse dekat belakang tu cakap 

" ubat nie tak payah bayaq dikk "

dushhhhh dushhh ! maluuuuuu weyh . ambek ubat , terus keluar !! hahahahhahaha . annoying kannn kamii . kesah pulakk. heuheuheuuu :P 

lepas tu terus pegy makan . then pgy karok reramaii . wahhh , tak padan dengan saket telinga kauu . ahahahha . dah habes lepas gian karok , kami pun pulang ke istana kayangan yang maha tinggi gedebak gedebukkk :P hihihiiii .


okey , habes dahh . next entry .


nota kaki:: actually entry nie entry dua hari lepas . hohohoo , baru nak post harinie . layannn jelaa ehh . heee :D



till then !
bye people !
.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):