Tuesday, April 10, 2012

#wehuuuu ! at last !

.Assalamualaikum.
Hye people !



alhamdulillah , at last , tahuu jugak masalah yang sebenar benar benar benarrrr nye pasal blog aku nie . heuheuheuuu . 


ingat tak , aku pernah update pasal malware yang tak hilang hilang tuu ? sedangkan aku dah UNFOLLOW dah blog yang ada virus malware tuu . tetiba bila bukak , virus tu still ada . tadi saja godek godek dekat part DESIGN . dah tak tahan kott , yelaaa , ade malware tu , terus tak bolee nak update blog dahh . so , aku decide , nak copy semuaaaaaaaa code widget widget yang ada dalam blog aku nie . 


dalam process COPYPASTE tu , aku saje bukak list blogger yang aku letak dekat left side dalam blog aku tu , dalam list tu , aku letak link link blog yang agak senior dan agak popular among bloggers yang ada sekarang . TETIBA , nampak larhh link blog yang telah menyebabkan blog aku kena virus , so , terus terpikir , 


"maybe , sebab link dia still ada dekat dalam blog aku nie , even aku dah unfollow , tp link tetap ada dalam list "Senior Blogger" nie , mungkin sebab tu kott virus malware tu tak hilang hilanggg ..."



haaaaahhh ! ape lagii . aku terus buang laa link dia dekat list "Senior Blogger" aku tuhh . then aku refresh balek page blog aku ........



ALHAMDULILLAH . tak naek dah page merah nie dahhhh ! wehuuuu .






dah lama dahh , bila nak bukak blog aku ja , naek lahh mendealah nie . tak sukaaaaaaaa !
tapi dah okey dah sekarang . so , dah bolee update blog macam biasa . 


Hopefully , tade virus mirus dah kacau blog aku dahh . sayangggg gila kot dekat blog nie . yelaa , dah banyak benda aku update , gembira , sedeyh , suka , dukaa , ehh ehh , terlebeyh feeling la pulakk . heuheuheuu . yelaa ,banyak dah yang aku coretkan dekat sini . so , tatahu nak kata apaa , memang sayannnggggg gilaaaa ketat ahh dekat blog nie . hohohooo . dah laa . nanti nak update entry laen pulakk . see yaa !



till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):