Tuesday, July 31, 2012

# Salam Ramadhan Kareem !

.Assalamualaikum.
Hye people !



#np Butterfly - Melly Goeslow




puhhhh, puhhhhh, puhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
haaaa , amboiii , lama nya tak jenguk blog. ahahaha . nie bukan takat naek sawang je, lalang dah sama tinggi dengan aku apaa . wehehehee :D


Sorry guys, lately nie quite busy, since aku dah start LI. al maklum lahh, orang dah KEJE. haaa, nampak takk, aku siap caps lock lagiii . wahahaha . pulun sungguh aihhh :P


Okey, nak cerita sikit pasal LI. Alhamdulillah, aku start practical 9hb July haritu, dah nak masuk sebulan dah aku practical. err, tapi baru sekarang ada masa nak update pasal practical. huhuu. yelaaa, penadd kot, balek keje. tambah tambah sekarang bulan puasa. haaahhh, tak payah cakap la kann -.- but, so far, alhamdulillah, semua nya okey. aku buad practical dengan member merangkap adek gila akuu, hahaa, ryb ! aku practical dekat taiping, so aku stay dengan ryb. ktorang LI satu company. cuma aku stay department pentadbiran, dia department akaun . alaaa, beza nya aku stay bawah, dia stay atas. memang tak jauh mana punn :D


And, yeahh, mengenai Ramadhan. Alhamdulillah, berkesempatan untuk bertemu dengan Ramadhan lagi sekali. malam nie dah masuk malam ke 12 puasa. but, unfortunately, kite err, ABC ==' heee. tapi dari awal ramadhan alhamdulillah, bertarawih dengan jaya nyaa ! even waktu gap untuk tazkirah, aku dengan ryb, tersengguk sengguk. ahahh. tak senonoh kan ktorang. alaaa, nak buad acane, balek keje pukul 4.45. lepas tu pukul 7.30 lebih berbuka. tak sempat nak rest, solat maghrib, then terus pgy surau taman sebelah untuk tarawih. habes tarawih dah 11.30. adoiiii . memang penadd. tapi , penadd untuk ibadah, untuk sesuatu yang berbaloii, tak salahh kann :) aminn. mudah mudahan diberkati oleh Allah s.w.t.



so, happy fasting to all muslims . may Allah bless us. aminn , aminn ya robbal'alamin .


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.



much love, Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):