Friday, November 9, 2012

#Mulut busuk serupa puaka.

.Assalamualaikum.




*here are the cake for you bitch*


Susah la kalau hidup nak kata dia perfect semuaa. serious ahhh, memang susaa. jangan hidup terus kalau macam tu.


Sembang serupa kau perfect semua. serupa kau betul semua. Sempat pulak mengata dekat aku. hahaha. sembang pulak dekat salah orang. memang silap besaa lahh perempuan. Ehh, awak ce cermin diri awak tu dulu, before awak nak mengata lebih lebih pasal orang laen. mulut busuk, serupa puaka tahuuu ! awak tu, mohon maaf laa, bahasa memang kasar, tapi awak tu perangai serupa perempuan murah lah bitch. 


Baru up sikit, dah sembang serupa kau tahuuuu semua. hello, ingat semua orang suka kau ke. aduhh duhh. orang keliling kau hipokrit ja semuaa. haihh, malas nak cakap banyak. sedar sedar sendiri lahhh. naek fed up aku. asyik aku buad baik dengan orang, jaga hati orang, diorang ada fikir hati aku ? tak kann. hahaha. go die lahh anda anda yang super hipokrit tuuuu =='


Aku bukan nak cakap besaa, tapi aku sedar, orang suka or tak suka dengan aku. aku boleh perasan lah semua tuuu. Tapi aku tak ambek port sangat, sebab pada aku, lantak lahh orang tak suka dengan aku or cara aku semua tuu. janji aku tak cari masalah teruk dengan orang sekeliling. cuma satu jaa, biar lah orang nak cakap ape pun, jangan sampai kacau hal privacy aku sudahh. sekali orang cuit aku or kawan kawan aku, hahaha, faham faham sendiri lahh. bukan nak tunjuk otai ke apa, tapi, orang bolee buad aku, asal aku tak bolee buad orang pulak kann :)



Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

1 budak baek tengah komen :):

Luqman Zakaria said...

delivery kek nih kat umah b** tuh sure lagi gempak..haha