Saturday, August 31, 2013

Aku merasa. Aku meluah. Aku menulis #3






Sometimes.
Nobody can't see my effort.
Pity me.
Sedangkan, manusia yang ada buat salah lagi besaa,
kau agung-agungkan. kau hargai.

Ya Allah.
Sabar diller. sabar. Allah selalu ada dengan kau.
Kalau orang tak hargai apa yang kau buat, it's okey.
Aku tolong seikhlas hati. semampu yang boleh.
Dan tak mengharapkan apa-apa penghargaan di paparan umum.

Cuma,
Cukup sekadar kau hargai aku,
sebagai sahabat susah senang dalam hidup kau, okey.
Itu dah cukup buat aku rasa dihargai.
Sahabat.




.AdillaBsharudin.




Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

fie said...

cik dilla :) awak okey ? sabar ea . ada hikmah untuk semua yang dilla lalui . Allah sentiasa ada dengan kita semua :*

Nur Adilla said...

huuuu, i'm okeyy. thanks for your concern cik pieyp. i wish i have a besfriend like you :') orang lain jugak yang sedar diri nie tengah sedih. hahahh. ily :*