Sunday, October 13, 2013

Aku merasa. Aku meluah. Aku menulis #5







Mengaku.
Agak terasa dengan caption kau :)

Umpama yang ada dengan kau sekarang tak jaga kau dengan baik.
Sedangkan tarafnya sama.

Memerli. Merungut.
Itu bukan cara aku.
Aku mengaku terasa. Tapi biar aku saja yang tahu.
Aku tak mengharap untuk kau tahu semua "keterasaan" tu dari mulut nie.
Aku nak kau nampak, kau rasa sendiri apa yang aku terasa tu.

Aku tak ngungkit.
Tak pernah terdetik secubit pun dalam hati.
Apa yang aku buat, yang aku beri. Ikhlas dari hati.
Tapi aku harap segala apa yang aku buat,
Kau hargai sepenuh hati.
Itu pun dah cukup.

Aku tak perlukan penghargaan tu dipamer ke sana ke mari.
Tapi aku nak kau sentiasa tanamkan dalam diri kau, ingat,
"no matter what happen, i will always be by your side, sahabat-dunia-akhirat, InsyaAllah"
"kau ada waktu aku susah senang, so, aku InsyaAllah akan selalu ada waktu kau susah senang"
"dalam beribu sahabat, kau yang teratas. remember that"





.AdillaBsharudin.



Anda comment, anda super awesome.!

1 budak baek tengah komen :):

Anonymous said...

Assalamualaikum kak, sy nak tanya akak ambik sains kesetiausahaan kan? Mcm mana peluang pekerjaannya kak?