Tuesday, February 21, 2012

#Taiping for 2nd time :)

.Assalamualaikum.
Hye people !


yeahhh , agak keletihan . sebab duduk dalam train dari pukul 7 sampai pukul 12.30 macam tu laa . #letihh plus sangat buhhsannn duduk dalam tuu tahu takk . but , naseb baek ramai geng poly yang naek sekali . hahaha . satu gerabak dengan dorang pulak . actually , dorang member kepada ryb , tapi best gilaa sebab dorang jenis bolee masuk dengan semua orang . haaa , before tu , nak bagitahuu , cuti mid sem seminggu nie aku stay dekat rumaa hunnybunny aku , Rybo a.k.a rybo . sebab mama dia pegy buad Umrah , so saje jela nak teman dia dekat rumaa . and before tu aku dah call my mom , dah mintak permission dah . hehee . ibu pun bagii :)

so , ktorang berLIMA , ryb , aku , dilo , azidah and mira keluar dari poly pukul 5.30 cenggitu laa . then , dapat teksi , terus gerak pegy railway station . sampai je kat sana , letak barang dekat member , then p KFC . ape lagiii , cari makann lee . nanti nak makan dalam train . buad nye lapau , tak ke naehh . #hahahahaa . lepas tu lepas tu kan , aku dengan member tunggu la sampai pukul 7 . yang agak hampehh , dah pukul 7 berapa ntah , baru dorang bukak gate . haduiii . paanass tahu tak duduk dekat situ . sangat crowded . dah bukak pintu gate tu , lega la sikit , p lepak pulak dekat kerusi menunggu train .

yeayy ! dah naek train ! heee , tengok dalam gerabak tuu , budak Poly saja . haha . rasa nya dah bolee buad train untuk budak Poly dah lepas nie . #heuheuheuuu :) jumpa ramai jugak budak poly yang ktorang kenal . but , mostly ramai member kepada besties aku laa . so , aku kenal muka cenggitu jelaa . jumpa macha , bai , nisa , err , ramai lagi laaa . hehee . lepak lepak dengan dorang BEST woooo ! hohohoo . memula tuu , macam memalu la jugakk . yelaa , aku bukan rapat sangat dengan dorang . hehe , tapi , dah lama sikit tu , semua bolee masuk . thee , dorang pun kadang kadang kepala masuk ayo , sama je dengan aku . theee :)


#rybo diler :)


memang best laaaa bila balek ramai ramai macam nie . aku dari tak kenal dorang , dahh kenal dahh . heee . sampai kena 'bahan' dalam train baekkk punya . choiii . semua keje rybo , dilo , dengan azie . haaahhh . tade pape pun sebenarnye . dorang saje ngusik . #memang suka buli aku pun kannn . ahahahaa :)

and safely arrived at Taiping at 12.30 am . and i'm sleepy !!! ryb memang tak mengantuk lah kann , dah on call dengan si diaa . heuheuheuuu . jiran dia yang ambek ktorang dekat tempat train tu . and sampai sampai je rumaa , mandii , dan ....... GOOD NIGHT WORLD . memang dah nampak batal dengan tilam je masa tu . hahaa . btw , we have an awesome journey babe !! okeyyy . habes dahhh .


waiting for my next entry people ! meet my sayangSAYANG !!


*suka tengok budak lelaki baca novel . hahaahaa . gila dahhhh  #kbaiii .


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):