Tuesday, February 21, 2012

#with my sayang sayang !!

.Assalamualaikum.
Hye people !


Morning !! yeayy yeayy ! bangun lewat lagii . bhahahaha , nie lah jadinya bila dua anak dara duduk di rumaa jangan tanya kenapa okeyy . hohohohooooo :D


malas nak update blog sebenarnye . theee :D bila tahap kemalasan meningkat  , maka kemalasan pun makin meningkat . #apa aku merapu nieeeee !!
okey dahhhh !


nak upload gambar sebenarnya . hari jumaat ktorang sampai Taiping . esoknya ce teka sape sampai rumaa rybo ??? teka la teka laaaa . hahaa . Ejadd dengan Dee !!

dorang sampai pagi sabtu . alaaa , bukan jauh mana punn . dorang dari Ipoh je punn . hahaa . dorang kan LI dekat Ipoh . lepas tu , dorang sampai , aku dengan ryb siap siapp sepantas kilat yang mungkin , #rosak peribahasa kau buad diller !! haduii . ktorang pgy makan makann , lepas tu , pgy tengok wayang !! hehee , cite Ghost Rider . Ejadd la , nak sangat tengok . memula aku dengan Ryb , macam , err , alaaa , best ke . lepas tu , ktorang kata jangan tanya kalau ktorang tido . hahaha , bolee cenggitu ?? theee :D

masuk masuk ja panggung , memula macam it was like , err "macam tak best jeeeee" . tapi bila dah nak last last tuu , best , cuma tak suka scene yang ada puja memuja tuu . and , cite tu ada unsur unsur yang pasal Freemason . yaa , thats fact . so tengok ja . PERCAYA jangan . taww taww . lepas tu ktorang balek rumaa . tidoo . ZZZzZzZZZzz .

uishh , dalam taknak update tu , berjela jugak entry aku . okeyy , sekarang gua nak upload gambar pulakk . nahhh , tengok laa tengok laaa . heeee 

LOADING ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
here our photogedikk !! bhahaa , enjoy peeps !



#Ejadd dengan Dee ! dorang sampai sampai rumaa , terus "lapaaa lapaaa" ghupenye tak makan dari pagii . hampeh betul . haaha . tengok tengok , tak tengok camera dah . ahaha :P



#jyeahhh , Nasi Ayam Doli ! dorang cakap quite good . kuey teow dia tak sempat nak snap . hehee , sebab aku pun dah lapau , so , I bedal dulu . theee :D sedapp okeyy !! thumbs up !



#yeayy ! Taman Tasik Taiping ! ouhh , rybo maen tipuuu ! hahaa . pity me :( heeee .



#with Rybo and Dee . Ejadd ?? die tolong snap pict laa :)



#ehh ehh , ini spontan yaa . hahaa . aku dah pose comel comel , bolee pulak dorang maen maen . halalaaa ^^''



#Ejadd dengan Dee :)


#Ejadd , Dee , Rybo :) me HEART them <3



#Taiping Sentral . masuk masuk jaa , dua dua t'gedik gedik nak maen mendealah nie . hahaa 



#tatahu dah berapa round dahh . and yeaa , chinese boy tuu sangat kusyuk tengok dorang maen. hahaa . and lastly , aku dengan ryb sekali ketagih maen mendealah nie . BEST lahhh ! heee :D



#hahaa , doraeyaki tu sedapp okeyyy ! doraemon , esok lusa aii ganti laen u punya doraeyaki tu ehh , heheee :P


#nie adek aku . percaya takkk ??? blurp burlppp ~~~



#hoiii , tak habes lagiiii kee ???? 



#kenapa setiap gambo aku ade doraeyaki ??? haaaahhh .



#yaaa , always with her "sweetheart" . do not calling her while she texting , because she will never listen what you said . please take noteeeeee . hahahaaa :P



#i'm happy when my buddies got their happiness :)



#kanak kanak ribena 1 :)



#kanak kanak ribena 2 :)



#aku senyum , hangpa buad muka nohhh . hahaaa . hampehh :P



#dorang tak bagiii !! hurhh , ea , ade orang cakap aku comel . theee *blushingg kejapp ! heee :D



#after watching GHOST RIDER . quite best :) nahh , nak sangat bergambo dengan spec snorkelling tuhh . hahaa .



#haaa , nahhh , tambah lagi sorang penyelam tak diiktiraf. heuheuheuuu =='



#anddddd ! here our santapan pukul 3 PAGI . againn . 3 PAGI . hahaaa . Ejadd yang goreng :)


#pfuhhh , penadd upload gambo . so , nie our first day lepak-ing sesame . nanti aku update pasal our 2nd day lepak-ing okeyy :) see yaaa !


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):