Saturday, April 21, 2012

#facebook . twitter . blogging . study .

.Assalamualaikum.
Hye people !





nampak caption entry takkk ? 

nampak kann . haaa . tu laaa keje aku . facebooooooooookkkkk . twitterrrrrrrrrrrr . blogginggggggggggg . baru study . nampak tak , nampak takkk ? study pendek je . makna kata aku study sekejap je . haaahahaa .


Selang sehari je lagii nak exam . kau bolee buad slumberr papaaaa je ehh . haiilllaaa . nak ulang kesilapan sem lepas ke wahai NUR ADILLA ???? *ketuk kepala sendiri :/


Okey . nak mula study la nieee . note dah ada . tinggal nak hafal dengan baca je . sekarang tengah messy pasal nak balek rumaaa . lepas tu nak kena datang balek 30hb , jawab paper Shorthand . lepas tu nak balek rumaa balekk . selang seminggu , nak datang Poly pulakk , daftar kamsis untuk Short Sem. lepas tu nak balek rumaa balek . selang seminggu nak kena datang sebab kelas untuk Short Sem dah nak mulaaaa ! #pfuhhhh . stop kejap . penadddd .


Korang yang baca pun pening kann ?? ececehh , tak ngaku pulakk . hahahaa . Okey . aku lagiiiiiii la pening . pening pikior sape nak ambek , sape nak hantar . btw , baru je on phone with my ibu ! yemmmehh . heuheuheuuu :) then , my ibu said ,

"nanty ibu sembang dengan ayah dulu cemana ."

wehuuuu !! then aku cakap la , if takut ayah aku rushing sebab nak ambek , nak hantar aku , why not aku suruh abang aku je hantar kan . lepas tu , my ibu said yang bro aku maybe bertandang ke Arau , sebab ada kursus under dia punya course , Programming . phewww . tatahuu la buad mendealah tu dekat mana . tapi kalau buad dekat poly aku , senang la kiranya . hahaa . dah nampak macam ade transport kalau nak balek masa aku tengah dok buad Short Sem nanti . heuheuheuuu *gelakk sopan nak mintak penampar . hahahaa . tetiba terlintas dekat fikiran , why not bro aku bawak V6 kann kaann . hehee . then , aku tanya dekat ibu , ibu kata

"tatahuu lagii laa , kete tu pun macam buad hal . krok krek krok krekk je bunyi "

:'( haduuuiii nye puunn . peratus macam makin menipis ja . tapi , harap harap lahh kete tu okey jaa , if abang aku jadi kursus dekat sini . theeee :D lepas tu dah nak letak dahhh , sempat lagii ibu perli aku , paduu punyaaaa ,

"kakak , nak suruh abang kamu ambek kamu naek ape , moto ke ??? "

and i was likee =='

"noooooooooo moto okeyyyyyy !! tamauu suruh dia ambek naek moto . naek kete laaaaa . hurhh . tamauu tamauuuu ! "


and you guess what ?? Ibu gelakk mengekekk dekat akuuu . pfuhhh , padu punya kena perli . heeee ==' hahaha . tahhpapee je . okey , sekarang lega sikit pasal nak balek plus nak angkut barang barang yang maha banyak tu kannn .

Now , lagi satu masalah . STUDY . tiba minggu exam nie laaa , penyakit aku yang pelik nie nak datang . tetiba punya semangat berkobar kobar tahap tatahunakata nak update blog . selama 4 bulan , tade pulak aihh hati nak update blog bagaii . lepas tuu , kemain nak layan movie larhh , hape larhhh . *ewahh , kau buad macam exam lagi empat bulan nyahhh . haduiiii nye punn , mana tak hancur result kalau perangai macam nie .


nak tak nak kena buka segala nota yang ada . buad assignment yang lect nak tengok masa Short Sem nanti bagi settle . so , bolee larh spend time dengan family nanti even gap cuma seminggu before nak start Short Sem . :)

dah larhh , nak study sattt . japg kalau , rajen aku nak update . *dah macam sakaiii dahh , nak update selaluuuu . chooooiiiii . hahaha . :D


#wish me luck guyss ! *hugs & kisses*


till then !
Bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):