Saturday, April 21, 2012

#Kenapa harus ada hasad dengki ??

.Assalamualaikum.
Hye people !


nak tanya sikittt , kenapa perlu ada perasaan hasad dengki dalam diri tu ??

Kadang kadang kita tak sedar tu salah kita . tapi , if kita sedarrrr , yang sesuatu masalah tu berpunca dari kita , why not kita rendah kan sikittt ego kita dann , yaaa , i admit it . it's all my fault . orang takkan makan kita punya lahh if kita mengaku sesuatu kesalahan yang berpunca dari diri kita nie . kita bukan nya hidup dikelilingi dengan zombie yang keje dia asyik nak makan orang je . 


Tak perlu kott istilah 

"kalau tak puas hatii , meh la kita jumpa face to face" .


haihhh . aku setuju sebenarnya dengan statement tu . TAPII , kalau statement tu ditambah sikitt je lagiii , 


"kalau tak puas hatii , meh la kita jumpa face to face . duduk elok elok , cakap apa yang korang tak puas hati , ape yang ktorang tak puas hati dekat korang . "


Yaaa , fer me , it still sounds like , quite harsh . but , at least , ade jugak ayat yang quite matang di situ . nie takk , asal tak puas hati itu ini , update status non stop . talking like rubbish . wake up my dear ! kita semua pakat dah besar . dah bolee pikir mana yang baek , mana yang buruk . takkan larh benda kecik , nak dibesar besarkan . dapat ape je ? ce cite sikit . 


Chill larhh . kalau bolee , tak nak larh gaduh gaduh . masam muka macam cuka bagaii . tak muda la weyhh . tak matured langsung kott . HAHAA . chill okeyy , chill !

#nobody perfect sayangg . remember that thing :)


till then !
Bye people !


.ASSALAMUALAIKUM.


much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):